پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم
سرخط خبرها

آخرین خبر‌ها از پرداخت بیمه بیکاری کرونا به متقاضیان

  • کد خبر: ۵۹۱۲۳
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
  • ۳
آخرین خبر‌ها از پرداخت بیمه بیکاری کرونا به متقاضیان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ما از خزانه دولت پیگیری می‌کنیم تا پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان تسریع شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، درباره بیمه بیکاری کرونا، اظهار کرد: در سه ماهه اول شیوع ویروس کرونا، افرادی بیکار شده بودند که مکلف شدیم بر اساس فهرستی که وزارت کار برای ما ارسال کرده بود، وضعیت آن‌ها را بررسی و برای سازمان برنامه و بودجه ارسال کنیم تا فهرست اسامی آن‌ها برای واریز بیمه بیکاری تحویل خزانه دولت داده شود.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در این خصوص پرداخت مستقیم برعهده ما نبوده است، اما دولت بیمه بیکاری بیش از ۹۰ درصد مشمولان را پرداخت کرده است و افراد واجد شرایط هم بیمه بیکاری خود را دریافت کردند.

 

سالاری تصریح کرد: گروهی از افراد هم بودند که نقص اطلاعات داشتند و موفق به دریافت نشدند، فهرست گروه دیگر هم تهیه و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده، اما هنوز از طرف خزانه دولت برایشان بیمه بیکاری واریز نشده است.

 

وی افزود: این هفته هم وزیر کار پیگیر این موضوع بود که در پرداخت آن‌ها تسریع صورت گیرد و این گروه بتوانند بیمه بیکاری کرونا را هر چه زودتر دریافت کنند.

 

سالاری با اشاره به اینکه تامین اجتماعی تمام وظایف خود را در خصوص پرداخت بیمه بیکاری کرونا انجام داده است، اضافه کرد: ما از خزانه دولت پیگیری می‌کنیم تا در امر پرداخت بیمه بیکاری تسریع شود.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: بیکاری برخی از افراد از اول خرداد ماه به بعد هم ادامه داشت و تامین اجتماعی در برابر افرادی که واجد شرایط هستند، به طور کامل متعهد است، اما بخشی از منابع آن را دولت باید پرداخت کند و ما پرداختی‌های خود را موکول به پرداخت دولت نکردیم و پرداخت مقرری بیکاری را به مشمولانی که از خرداد ماه سال جاری بیکار شده‌اند، آغاز کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
لطفا زودتر بریزید یک سال شد نزدیک عید دستمون خالیه یخورده هم به فکرماباشید حالا خوبه حق بیمه رو خودمون دادیم پول خودمونم نمیخواید بدید عجب
آتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
پیگیر ؟؟ سرکار گذاشتن ما رو.یه سال شد .
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
الان دقیقا ۹ ماه که شماره شبای بانکی رو اصلاح کردم ولی یک ریال تا الان برای من واریز نکردن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->